Her kan du se nogle af de mange billeder, der blev taget 6. maj 2011 såvel på Hårslev Skole som i Hårslev Hallen om aftenen.

PS:
ALLE BILLEDER ER LAGT IND I HØJ OPLØSNING,  SÅ DE KAN SES I FULD SKÆRMSTØRRELSE :-)

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...

Hermann Petersen | Svar 22.06.2011 16.13

Hej Jan.
Jeg talte med Hanseeraq - som fortalte om jeres fest. det er flotte billeder og man kan se, at man bliver ikke yngre. Hilsen Hermann

Jan 23.06.2011 16.16

Hej Hermann
Tak for din hilsen. Ja billederne har det lidt ligesom spejlene. Der var billedkvaliteten også bedre dengang

Hanseeraq Olsen | Svar 27.05.2011 19.53

Hej Jan
Fik din side af Jens igår som*fødselsdagsgave*.Dejlige minder.Hils alle og håber at kunne deltage næste gang.Hilsen Hanseeraq

Jan 27.05.2011 20.32

Hej Hanseeraq
Tak for din hilsen. Ja jeg håber, du er med næste gang, så ryger du også lige med i fotoalbummet
Bedste hilsener fra Jan

Benedikte Rasmussen | Svar 12.05.2011 22.20

Hej Jan.
Hatten af for dig. Sjov hjemmeside du har. Tak for rigtigt hyggeligt samvær både på skolen og i hallen. Rigtig fine billeder. Bedste hilsner Benedikte

Jan 13.05.2011 03.34

Hej Benedikte
Tak for det, og selv tak. Ja det var en rigtig hyggelig dag, hvilket også afspejles af billederne.
Ligeså bedste hilsner fra Jan

Kurt Jensen | Svar 10.05.2011 22.30

Hej Jan.
Mange tak for sidst. Det er en fin beretning fra en god dag, som du har fået lavet.
Mange hilsner Kurt.

Jan 11.05.2011 01.53

Hej Kurt
Tak i lige måde. Ja det var en rigtig god dag, dem må vi ha' nogle flere af, som man siger.
Venlig hilsen Jan

Inge Stentebjerg | Svar 09.05.2011 23.50

Hej Jan.

Tak for sidst.

Flot flot stykke arbejde du har lavet og sikken masse gode billeder

Rigtig god sommer.

Med venlig hilsen
Inge

Jan 10.05.2011 00.40

Hej Inge
Selv tak. Det var en rigtig god dag på Hårslev Skole og i hallen.
Du må også have en rigtig god sommer.
Venlig hilsen Jan

Se alle kommentarer

| Svar